Selskapet tilbyr en plattform som kombinerer avanserte maskinlæringsmetoder og naturlig språkbehandling (NLP) for å forbedre kundeopplevelsen og øke effektiviteten i kundeserviceprosesser. Blant selskapets kunder finner vi Schibsted, Norwegian Air, CBC, Voi, Hertz, Varner, Jotun og Kahoot.
Les mer på www.kindly.ai

Kunstig intelligens og språkmodeller har den siste tiden fått mye oppmerksomhet og finner stadig nye bruksområder. Kindly var tidlig ute med å implementere denne teknologien i kundeservice-løsninger, og har nå en sterk posisjon innen dette segmentet. Vi tror alle virksomheter i konsumentmarkedet, som har behov for å tilby kundeservice, vil se nytten av automatiserte løsninger basert på kunstig intelligens. Med sine gode plattform og spesialiserte løsninger har Kindly gode forutsetninger for ytterligere vekst.
Must AS investerte i Kindly i 2018, og har en eierandel på 37%.
– Must AS